torsdag 5. november 2009

Isolat

Det må seiast at eg aldri hadde tenkt å opprette meg ein blogg. Men sit ein åleine på rommet sitt på ein folkehøgskule, då må ein.
Akkurat nå gjekk det opp for meg at det eigentleg var ganske upassande å byrje blogging no, det har ikkje skjedd ein ting dei siste 3 dagane. Eg er ferdig med sesong 5 av Grey's. Cast Away var ikkje ein like bra film som eg trudde. Eg er lei knekkebrød. Åsmund og Kjetil har begynt å game WOW. Det er det nye.

Kanskje eg skal spare meg til eg faktisk har noko interessant å skrive.

Kanskje mor blir glad.

1 kommentar:

  1. eg vert veldig glad. spesielt sidan du faktisk sende melding for å få meg til å lese dette. haha. smekk up some linkz, it iz good 4 u.god bedring! eg er i tønsberg med bendik, me søv og kosar oss og fyrer i peisen og kranglar litt.

    ps du veit du har mista dei hvis dei nyleg har byrja WOW.

    ps2:
    her har du ein shizzle case of ein blogg:

    kvalogactionfilm.blogspot.com

    SvarSlett