torsdag 4. november 2010

Update

Sidan sist har eigentleg kurva gått litt ned. Fann ut at eg hadde omlag 70 tema på 40 dagar som eg MÅ kunne for å bestå eksamen. Pluss ein heimeeksamen. Pluss eit fag som me byrja på i går som eg ikkje fekk så mykje ut av.

Men til min store lettelse kunne eg i går etter skulen ta bybanen til Jorunn og sleppe å lage middag sjølv. Eg trong bare å bidra med noko godt til etter maten (noko eg ikkje klarte, i og med at kontoen min var rød). Men uansett, god mat, kjekke folk, FIN leiligheit. Mor, du har alltid hatt rett, ein må faktisk kveikje ljosa!

Over til noko heilt anna.
Koret eg er med i, Gospel Bergen, skal ha julekonsert saman med Christine Guldbrandsen og ein til som ingen bryr seg særleg om. 3. desember skjer det, Johanneskyrkja er staden, og dette blir heilt magisk! Gå på billettservice.no og skaff deg tilgong til hendinga!

Forventar omlag eit slikt oppmøte


Og forresten, HEIA KJETIL! IKKJE GJE OPP LESINGA!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar