torsdag 7. januar 2010

Afrika

Eg må unnskylde på det sterkaste for manglande aktivitet på bloggen i det siste. Etter at livet mitt tok slutt, vart underhaldningskurva voldsom bratt retning opp, så eg fekk mykje viktigare ting å gjere enn å skrive blogg. Det er ikkje dermed sagt at kurva no er på vei ner att. Tvert i mot, vil eg seie. For tida oppheld eg meg stort sett saman med reiseklassen på skulen og forberedar meg til tur til Kenya! Har og besøk av Kristian som vil sei hadet før eg reisar. Koseleg.

Menja, eg har så smått byrja pakke. Somarkjolar, solkrem, myggspray, oppblåsbar pute, malariapiller og pass er eit lite utvalg av kva som ligg strødd på rommet mitt for tida.
Eg har eigentleg ikkje stort meir å meddele akkurat no, men eg har eit håp om å få tilgang til internett medan eg er der, og få lagt ut nokre bilder og tekst om korleis opplevinga er!

Fortsatt fin dag til alle!

1 kommentar:

  1. husk sånn flybenisin for rompå. me vett jo alle ka så sjedde last year. ;) fades assy, savne deg assæ- kos deg masse. å finne du ein fine negermann te meg så ta an me deg hjem så kan eg gifta meg me han. trenge kjærlighet og omsorg!!! gla i deg.

    SvarSlett