fredag 8. april 2011

Laos

Eg maa berre beklage. Her i Laos har me store problemer med aa faa tilgong til internett. Men no har eg funne meg ein intrnettcafe. Faar desverre ikkje moglegheit til aa legge ut bilete, men det skal eg fikse seinare.
Her i Laos har me det heilt fantastisk! Me tuber i elva kvar dag (sitte i ein ring ned elva, stoppe innom forskjellige aktiviteter, som svinging i enorme svinger, skli i alt for store sklier osv), steiker oss i sola og koser oss i det utruleg skitne vatnet. Fordelen er at gjoermevatnet er kjempebra for huda, aldri foer har eg vaare saa glatt!

Me har vaare her fraa tirsdag av, og skal reise vidare til Chiang Mai paa soendag. Der skal me vere med paa Songkran, vatnfestivalen. Trur det eigentleg berre er ein stor vatnkrig.
Me reiser fortsatt saman med Maxine og to av hennar vener. Kjempegjeng!
Treff stadig nye interessante skapningar. Ladyboys, galne svenskar, Carl fraa paradise og vatnedderkoppar er berre eit beskjedent utvalg.

Saa snart eg har skaffa meg skikkeleg internett, skal bilete ut!
Saknar dykk heime, det skal seiast.
Stay tuned

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar