søndag 17. april 2011

Ymse

Sidan sist har me no reist til Bangkok. Her har me hatt nokre fantastiske dagar med Songkran (vatnfestivalen) og eit ganske imponerande natteliv. Bangkok er absolutt levande om kvelden.
Akkurat no sit me på hotellrommet med a/c-en på minus 1000 for å ikkje daude av væskemangel. I morgon reiser me sørover, til Krabi, for å møte Kristian, Sjur og Joachim. Det skal bli ganske koseleg!

Menja, Bangkok. Eg er imponert.
Her kjem eit lite utvalg av bilete frå diverse deler av turen. Merk; ikkje kronologisk.



Stevie (Harry) og Ane (Ginny) på toget inn i Laos

Tre fantastiske jenter på ein restaurant i Bangkok. Pynta seg og alt. Ein sjelden affære.

Bileta frå Songkran er absolutt ikkje nok for å beskrive opplevinga. I korte ord, det er nok verdas største og mest vennlege vatnkrig. Ein blir velsigna med leire i fjeset og alle andre stader og får iskaldt vatn over seg. Me gjekk i denne paraden i over 4 timar, og det var heilt fantastisk!

Dette biletet viser kanskje 10% av sanninga. Klissblaut og leire overalt. Her hadde me berre våre ein tur utforbi hotellet..

Avskjed med deler av reisefølget. No er me atter berre oss tre igjen.

Ein må sjølvsagt skrive helsingar til kvarandre før ein reiser og mest sannsynleg aldri sjåast igjen. Utruleg lett, faktisk.


Mogleg det allereie har gått opp for nokon at Harry Potter har våre eit gjennomgåande tema. Her kjem det til sin rett.


Høgare ville eg ikkje..


Me er ganske sikre på at det er spelt inn opp til fleire reklamefilmar her.


Ane prøver seg på å reklamere for såpe


Eg prøver meg på å reklamere for minoritetenes rettigheiter



Just another night in Bangkok..


Denne baren er jo av dei meir originale. Her likte me oss.

Må berre advare mot det neste som kjem no, det er ikkje det eg er mest stolt av. Men det må presenterast. Ein annan gjennomgåande tendens har våre stygge ansikt. Ganske enkelt, gjer deg så stygg du kan på bilete. Nokre er ikkje særleg gode på å vere stygge, men eg og Ane H er skremmande gode på det. Sidan dette er ein ganske stor del av opphaldet og tidsfordrivet, må det mesten berre visast. Her er altså favoritten..

............


Berre for å gjere det godt att. Vanskeleg, men eg prøver meg.


3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Håper dere har hatt en fin fin tur jenter!! :) Ser ut som dere har stor kost dere, kjenner jeg er en smule misunnelig med tanke på at dere er der mens jeg sitter her med skole opp til ørene... en liten trøst er at bo i aussi er bankers, nå er det bare visum og flybilletter som mangler! tar gjerne i mot besøk til høsten:) oj, lang kommentar.. God tur hjem!
    ps: tenkte jeg måtte kommentere litt siden Astrid skreiv om nettopp det.. :p

    SvarSlett