onsdag 13. april 2011

Oh, Harry

Her kjem bilete fra Laos, himmel på jord!


Bussordningane er ikkje heilt optimale her aust. Som de kan sjå, sit me tre stykk på eit og eit halvt sete. Sophia har faktisk ikkje sete, ein gong. Glade.

Her er me på toget frå Bangkok til Laos. Hogwarts express. Akkurat likt.

Ankomne Laos. Her viser dei einten Family Guy eller Friends på alle barar og restaurantar. Så du legg deg ned i ein bås, og blir ofte liggande i fleire timar. 7, kanskje.


Jentene klare for tubing. Aldri før har me våre så skeptiske og aldri før har me følt oss dummare. Sjå på oss, då.


Aldri før har noko gått så mykje over ALL forventing!
Lett den beste opplevinga mi til no, i alle fall;


Svinging frå halsbrekkande høgder (Ane Haarr som svingar seg her),


null kontroll ned straumen, for så å bli fiska inn til neste bar av ein som kastar tau til oss,


fantastisk musikk, fantastisk bar, fantastisk waterfall,


vatn overALT,


og tidenes gjeng!



Sjølvsagt er Laos og eit land som er utruleg vakkert visuelt,


med nydelege fjell.


Stadig møter ein nye sjeler, som alle har noko å bidra med,


einten det er kos,


eller fame og glam!
Takk Carl, du var snill som ville ta bilete med PR-kåte Ane. (det tok ho tre dagar å manne seg opp til å spørje)


Akkurat no sit me i Chiang Mai. Trudde vatnfestivalen ville bli ei fantstisk hending som me kom til å digge. For å sei det slik, i går gjekk me rundt på eit kjøpesenter i 8 timar for å sleppe å bli kasta vatn på. RIMELEG leie av vatn.
Så i kveld tar me toget til Bangkok igjen, og håper på at det skal bli sol sørover. No vil me ha strand.

Takk for meg!

2 kommentarer:

  1. My Darling Norwegian lovelies,
    I have loved every moment travelling with you girls. There has NEVER been a dull moment. When i say i love you all very much i mean it with every part of me. I am very greatful for meeting you in the line for the bus in Koh Phangan. I think we definately saved each other a few times on this trip. From nearly drowning in Koh Phangan to drowning in Laos and getting pulled up by my hair (lol) and then again in Bangkok getting shot in the face or anywhere really and covering each other.. Corporal Andy, Front gunner Ane H, Radio operator Jonny B, Big Gun Mad Max, blow shit up Astrid aka grenade girl and last but not least our Rear Gunner Ane B!!! BOOYAH!! Wow what a blast we have had over the last 2 weeks. Wouldn't change anything for the world! May our paths be crossed again my friends and for us to have more fun. You are the funnest chicks i have ever come across. I wish you all the love and happiness that you deserve. Always your English Girl, Maxine Clara Horbury (aka-Hermione Granger :o) ) xxx

    SvarSlett
  2. Eg kan ikkje konkurrere med den forrige posten, men eg skulle no sei at eg er tuned in og vil sjå vatn-edderkoppar.

    her regnar det og luktar hevd. ungen har lært å springe i trappene. eg får "vekas smil" av dei trøblete elevane. hjarta mitt er ein stor dam.
    eg veit ikkje om eg er ferdig å søke visum.
    eg veit ikkje kva tidsfrist eg har i engelsken.
    alt heng i ein tynn tråd.
    hvis den ryke får eg vel ein rekyl heilt til thailand tenkjer eg.
    God påske!

    7 timar family guy e nok astrid.

    SvarSlett