fredag 18. mars 2011

Countdown

18.mars. 3 dagar til avreise. Spent? Eigentleg ikkje.

Eg har vel ikkje hatt særleg med tid til å tenke over at eg skal reise. Sit fortsatt heime i Årdal, og har ikkje pakka stort endå. Men så er det ikkje stort eg skal ha med, heller. Nokre t-skjorter, nokre shortsar, kjolar og singlettar. Nokre sko. Og tannkosten.

Eg, Ane og Ane er på heilt forskjellege plasser, så ingen av oss får glede seg i lag.
Eg er på barneskulen på Hjelmeland og kosar meg der som vikar. Ane H er på Qmeieriet og tappar mjølk. Ane B er i Bergen og jobbar på kantina. Så me regnar med at på tirsdag, då me kjem fram, vil livskvalitetskurva stige drastisk. Sjølv om akkurat no kunne eg like godt våre heime å hatt fredagskos med familien kvar dag, resten av livet. Ingenting er betre! Men alle veit jo at det er ikkje fredag kvar dag...


Eit LITE irritasjonsmoment er at det er meldt regn heile neste veke i Bangkok og i resten av Thailand. Men det kan vel ikkje skade. Eller kan det det? Det vil vel vise seg når me får ungar.




Elles så er stemninga heilt grei. Eg hadde håpa på å få sett Kristian før eg reiste, men no spørs det, og. Militæret har blitt ein av mine største fiendar.

Stemningsrapport vil og bli avgitt i morgon.
SoLong

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar