søndag 27. mars 2011

SJUKT!

Ok, regnet var morosamt dei fyrste dagane. No har det gått over alle grenser. Flaum på Koh Samui. Me kom oss akkurat avgarde før vegane vart stengde og me fanga. Me var utruleg letta då me kom oss på båten til Koh Phangan. Den tryggheita varte i omlag 5 minutt. Overfarta mellom øyene er den verste opplevinga eg noko gong har hatt. Dødsangst på høgt plan, utan sidestykke. 5-6 meter høge bølger, me i ein liten, skjør trebåt. Starta med litt voldsom hamring mot sidene, enda med å nesten velte med båten 3-4 gonger og panikk inne i båten. Eg var heilt sikker på at det var mine siste minutt. Så sjokket var ganske stort då me plutseleg sat i ein bil på land. Me er endå relativt rysta. Det vil seie, Ane Haarr sat med augene lukka heile turen, så ho hadde ikkje fått med seg heile situasjonen på same måte som meg og Ane Birkeland.

Akkurat no sit vi i resepsjonen på Power Beach Resort og held oss føre øyrene. Det tordnar og brakar over oss. Straumen lev sitt eige liv, og nettene her består av total mørke. For å seie det mildt, eg vil heim.
Men me satsar på at det gjer seg om nokre dagar. Meldingane tilseier i alle fall det. Hvis ikkje gidd ikkje eg sitte her med hjartet i halsen lenger.


Sidan det regnar og tordnar så mykje, har vi god tid til innandørsaktiviteter. Som å legge inn bilete:


Regnet starta rundt 2 på dagen, og vegane vart slik i løp av 10 min


Snik oss til litt leik på stranda mens det er opphald



Slakkline er fint å ha når me ikkje får sola oss



På toget. Veldig positiv opplevelse!


Ein vill sjø som me såvidt var uti


Me les mykje bøker..


Ymse metodar for å halde seg tørr


Den eine dagen me har våre på stranda


På marknaden, ein heldig gong me var tørre.



Håper dykk er heldigare med vêret heime. Her går det på både fysisk og psykisk helse laus.
(For dykk som måtte lese dette utan å kjenne min måte å snakke på, så øvedriv eg. Døtrene dykkars har det fint! Berre litt spente)

3 kommentarer:

  1. hald ut!!
    ser skikkelig kos ut på bileta.
    lag ein fotoreportasje som vidare illustrerar kor vanvittig kos det er!
    H

    SvarSlett
  2. Været kommer! Ikke vær redd =)

    Vi kommer jo også snart, tar med oss sol og godt humør, elska når det skjer! 10hi

    Hugleik på staur

    SvarSlett
  3. Du store tid! det var vel ikkje dette dokke hadde sett for dokke......Her går det i hus og arbeid. Kos frå oss heime. Nyt livet i all slags ver.....!

    SvarSlett