torsdag 17. mars 2011

Ynskjeliste

Dette er ting eg syns manglar i tilværelsen min:


Digitalt speilreflekskamera. Slik at eg kan ta bilete av meg sjølv og sjå så fin ut:

Om ikkje sjå slik ut sjølv, så i alle fall ta så fine bilete.




Ynskjer meg ei skikkeleg nakkepute.



Ein slik kropp hadde våre heilt ok, minus den tattisen, der.




Og sjølvsagt pengar. Hatar å elske det.



******


Saknar slike omgivelsar rundt meg. Kvifor bur me ikkje på Pandora?


..men om ein verkeleg ser seg rundt i verda, så er det ikkje så langt i frå.


Men den STØRSTE draumen;


...er å vere ein del av brorskapet

Slik ville det sett ut.
(må berre nevne at ja, eg er inni der, men eg glir ganske fint inn, vanskeleg å legge merke til)

"Skyt fart, hesten, gje meg all den styrke eg kan få! Spring heimatt til far min, sei at eg er på veg! Hopla, vrinsk, vransk.
Men hold, kven var den lyse langs vegen? Slik eit uttrykk, kvar var tankane? Ingenstad.
Og denne grå, han trur han har raskare hest enn meg, men nei. Fyk!
Han fektar med sverdet, denne svarte. Han fektar og fektar. Og fektar.
Rødhåra gnom med øks, brølar, så dei vene øyrene mine raslar.
Toskete mann, dør før me kjem i gong.

..og så desse fire små, desse fire halve. Mine favorittar, eg leikar dei er borna mine. Alle saman. Kanskje far min veit noko?
Eg lyt spørje"



Eg ynskjer at eg kunne kalle på elvar.
Eg ynskjer at eg hadde like god kontroll på bogen som på eit tastatur.
Eg ynskjer at eg hadde verdas raskaste hest.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar